Tema: Re: REQ: fontas Exemplar
Autorius: Indraja
Data: 2011-06-17 17:46:19
Mielas p. Jokubai, cia tipo tureciau sokt ant bankes :))))) ?
Matyt jums siandien po darbo alaus neipils niekas, jei esat toks piktas :) O
gal del to ir neipils? :)
Tik viesai pamasciau apie esama situacija :)
As turbut garbetroska, bet man gera zinoti, kad mano sukurtas fontas
naudojamas, o ne merdeja "ant lentynos" :)  Esu sukurus viena toki, ir
kazkaip nesidalinu juo, nors tu ka :D
Kam gi jo reiketu, jei jis skirtas specifiniam poreikiui... jei kas
paprasytu, konkreciai to fonto, gal ir duociau :P
Sukuriau ji (per pora metu, ne per 14, ir dirbau su juo visai viena, be
komandos) buvusiam darbdaviui, ir neturiu moralines teises jo pardavinet
kaip autorini :)
--
pagarbiai;
Indraja