Tema: Re: REQ: fontas Exemplar
Autorius: KEdas
Data: 2011-06-21 18:05:31
Manau, kad pernelyg sureikšmini tą gebėjimą fontus piešti. Kiek esu
matęs ir taisęs fontus, tai labai retame fonte kreivės nupieštos be
klaidų. Linotype ir kiti ankstyvieji fontai apskritai tragedija – kreivi
šleivi, kai kuriuose net kontūrai sudvejinti – akivaizdus banalaus
treisinimo kūrinys, kai net paredaguoti tingėta.