Tema: Re: REQ: fontas Exemplar
Autorius: Indraja
Data: 2011-06-17 15:55:59
Visiskai suprantu, kad ne daznas reikaliukas, tik man idomu, kodel su kai
kuriais fontais taip yra - nori perki uz "limona", nenori, susirandi
analoga, arba ta pati kur nors nukniaukta... kiti buna kartu su programelem,
kartu ateina... Jei nereiketu vienam projekteliui, vien tam kad stiliuka
islaikyt, nesukciau galvos del to keisto fonto egzistavimo... Bet tai negi
labai pralobt galima, sukuri fonta padedi kur nors ir lauki kol kas nors
nupirks? Kaip koki paveiksla i galerija atiduodi.. bet fontas, tai nori buti
naudojamas, cia tau ne kokis shudevras uz keleta gabalu, kurio verte auga,
nuo senumo... o kai autorius numirsta, tai is viso 10x pabrangsta... o
fontas? Tiesa pasakius sitas fontas niekuo nera labai ypatingas, nu grazus,
tvarkingas, tik va jo extra boldas italicas labai grazias uodegeles turi :)
http://new.myfonts.com/fonts/autodidakt/exemplar/
Kazkur skaiciau, kad ji kure 14 metu...
Nu ir patrauke ant apmastymu, kaip ne 5dieni :P
--
pagarbiai;
Indraja