Tema: Re: Kaip jie mus dulkina.
Autorius: Ignas
Data: 2010-09-19 23:22:31
ne, tu durnas dėl kitų priežasčių. Bet tikrai durnas. Nors gal labiau nemokytas.

"-Lameris-" <lameris@xxx.lt> wrote in message news:i6quaj$p7r$1@trimpas.omnitel.net...
Štai pažiūrėjau aš KaKa2 apie atlyginimus Anglijoje, Airijoje. Papasakosiu iš savo patirties - trims savaitėms įsidarbinau į vieno Lietuvos paukštynų skerdyklą, aišku, už minimumą. Taip pat trims savaitėms yra priimtas dar vienas žmogus. Atidirbau 8 darbo dienas, cechas per jas paskerdė 106 tūkstančius vištų. Aš čia primečiau, kad jei man mokėtų bent po 1 centą už paskerstą vištą visai nebloga alga susidarytų. O ar parduotuvėje kas labai dėl 1 (vieno) cento pirkdamas vištą nukentėtų? Primečiau, kol Lietuvai diriguos Lubys ir jo kompanija mes ir toliau sėkmingai lygiuosimės ne į Airiją ar Angliją, o į Bulgariją ir Rumuniją ir sėdėsime šūde. Juk tik dėl Lubio kaprizų nedidinama minimali alga, nors produkcijos savikainoje tai sudarytų tik centus. Aš irgi sakau atia Lietuvai ir jau spalio 28 išskrendu į Londoną. Ar aš durnas nugarą lenkti už baudžiauninko algą?