Tema: Re: Kaip jie mus dulkina.
Autorius: -Lameris-
Data: 2010-09-18 00:37:40

"Linas Petkevičius" <linas@nononoinfonova.lt> parašė naujienų
news:i6vi1u$jiu$1@trimpas.omnitel.net...
> Kazkodel jūsų proletariatinioo planktono labai durnas mastymas.
>
> 1. Darbdavys motyvuoja - duoda atlyginima, kuris sutartas.

Ne sutartas, o darbdavio pasakytas.

> 2. Plėšytis ir įkalbinėti pirkėja reikia, nes yra dvi parduotuvės, per
> kurias dirba dešimt pardavėjų slenkančiu grafiku. Visai nesunku rūbinėje
> pakabinti grafika su pardavimais ir potencialia galimybe mėnesio pabaigoje
> gauti klausima - WTF?

Kokį klausimą? Nėra pirkėjų ir eik pats gaudyti.

> 3. Lojalumas. Nėra ir nebus jo. Pardavėja kaip ir viščiukų galvų
> nutraukinėtojas - eis, ten kur geriau moka. Kolkas visi moka tiek, kiek ir
> aš, tad pabėgt nesigaus.

Deja, čia labai labai klysti, nes nežinai, kas yra kolektyvas, nežinai, kas
yra darbo vieta.

Retas žmogus dėl nedaug didesnio atlyginimo ryšis keisti kolektyvą.

> 4. Taip, įsitikinęs likučius stengiasi skaičiuoti teisingai. Nes yra
> patvirtinti normatyvai žioplumui - kas virš normos užtraukia baną.

Tu perskaičiuoji perskaičiuotas prekes, ar čia šiaip sau paistai?

> 5. Kad nevagia neįsitikinęs, bet ganėtinai ramus dėl to. Todėl, kad
> pardavejos žino, jog savininkai hitrozopi, darbas ramus ir garantuotas, o
> uz nupizdinta puse batono - banas isidarbinimui 30 km spinduliu.

Vogimas sąžinės reikalas. Yra BK straipsnis, bet vagių nemažėja, taip, kad
su savo 30 km banu tu nieko nepagąsdinsi.

> 6. Labai abejoju, kad mokant ne minimuma, o pusantro ar du tingejimas
> sumazes.

Na, šioje vietoje man kyla klausimas - kokius mokslus tamsta baigęs? Tu
pakeltum atlyginimą du kartus, tingėjimas sumažėtų tris kartus, nes žmogus
bijotų prarasti turimą darbą, o kai tu b.bį moki, ant tavęs b.bį ir deda.
Kaip šauksi, taip ir atsilieps. Pastudijuok psichologiją prieš dirbdamas su
žmonėmis.

> 7. "Verslininkas" aš jau 12 metu. Pas mus bandomasis laikotarpis menuo.
> Bet aš jau po triju dienu galiu pasakyt - dirbt žmogus atejo, ar kniaukt
> kaip jam čia hujovai ir kaip jis ant visko čia dėjes.

Va va, čia teisingai kabutes padėjai, nes tu ne verslininkas, tu
"verslininkas".