Tema: Re: Kaip jie mus dulkina.
Autorius: Casper
Data: 2010-09-20 20:14:58
Tai matyt ir sulauksi pensijos budamas samdomu darbuotoju ir dirbdamas uz
maziausia galima suma.
Kodel tokio tipo zmonems atrodo kad motyvacija turi ateiti anksciau nei
rezultatai ?
Kodel darbdavys turi motyvuoti darbuotoja kuris dar nerodo stabiliu
rezultatu ?
Kodel tokie samdiniai nesuvokia, kad dirba visu pirma sau, ir jei dirbs
gerai, tai
pasikels savo kvalifikacija, igaus vertingu kontaktu ir gaus geresni
atlyginima esamoje darbovieteje arba parsiduos brangiau kitur ?
Mano kolegai pasiskundus kad "mes zemiausio lygio darbuotojai daugiausia
dirbam bet uzdirbam maziau uz vadyba" jis gavo is manes paprasta atsakyma -
tapk vadyba,
prasimusk kelia aukstyn. o jei nesugebi, tai sedek kur sedi ir toliau
skuskis diskriminacija.
Dabar nebe tarybiniai laikai, kad baigus moksla gavai paskyra ir ari tame
fabrike iki pensijos.
Dabar laisve rinktis su visomis is to isplaukianciomis pasekmemis.