Tema: Re: Kaip jie mus dulkina.
Autorius: Meier
Data: 2010-09-25 13:56:17
On Thu, 23 Sep 2010 08:32:35 +0300, sparcy wrote:

> Ne į temą, bet savišvietai - mano kaime, stambus ūkininkas,
> traktorininkams-mechanizatoriams, valdantiems džon dyrus moka 1600-1800
> į rankas, su sąlyga, kad rusiškų traktorių belikę tik keletas, juos
> valdo jaunimėlis už tūkstantį į rankas, o prižiūri vienas auksarankis,
> va jo algos nežinau, neklausiau.
> Traktorių valdyt reikia galvos, tai ne dėžes su begalvėm vištom nešiot,
> ūkininkas žino tokių traktorininkų našumą ir gali sau leist mokėt tiek,
> kad tie nelėktų į airija dėžių tampyt.

Šiaip va įdomu, kiek toks pat traktoristas turėtų uždirbti Airijoj, kad
turėtų ekvivalentes gyvenimo sąlygas? Įtariu tiek pat eurų ten neužtektų,
nes reikėtų ir būstą nuomuotis (kuris Lietuvos provincijoje iš esmės yra
"susimokėk už komunalines"), ir paslaugos visos kiek brangesnės, ir, galų
gale, kiek dar visokiems Star1 išeitų begrįžtant namo :-)

Jei jau ne į temą, tai... Vienoje didelėje gamykloje provincijoje mačiau
1987 m. gimimo mechanizatorius, gaunančius 2500 ant popieriaus, o įskaitant
viršvalandžius ir naktinę pamainą pasidaro ir virš 2500 į rankas. Tokie nei
į Angliją važiuoja, nei skundžiasi kapitalistais...
--
Sėkmės,
Meier