Tema: Re: Kaip jie mus dulkina.
Autorius: -Lameris-
Data: 2010-09-18 09:02:51
Nežinau, kiekvienas į pasaulį žiūri iš savo varpinės.
Aišku, kuo daugiau verslių žmonių, tuo visiems geriau.
Bet dėl paukštyno atvejis toks, kad šiuo momentu ten nėra kam dirbti, o ir
keliami reikalavimai nėra tokie prasti - reikia būti gana stipriam ir
ištvermingam. Nėra taip lengva 6 - 8  tonas vištienos per pamainą ištampyti.
Aš juk į darbo biržą vaikščiojau - ateini 9 ryto, o kai kuris jau dvokia
degtine. Ką toks pridirbs? Vakar 4 su puse valandos nebuvau atsitraukęs nuo
konvejerio - nei į tualetą, nei atsigerti. Už sunkų darbą, ar jis būtų
verslininko, ar programuotojo, ar direktoriaus, ar kroviko turi būti
atitinkamai apmokama.