Tema: Re: Kaip jie mus dulkina.
Autorius: -Lameris-
Data: 2010-09-18 08:41:42
Yra skirtingi dalykai, kai dėl konkurencijos tavo pajamos mažos ir tu
neišgali mokėti daugiau, kaip minimumą, ir kai tu turi babkių, bet tyčia
laikai pardavėjas ant minimumo, atseit, niekur jos nepabėgs. Versle reikia
laviruoti. Mano atveju parduotuvėje buvo taip - dviejuose skyriuose dirbom
tryse - viena mergina elektros skyriuje pilnu etatu, aš puse, ir šaldytuvų
skyriuje vaikinas irgi puse etato. Darbdaviui kažkas nepatiko, atleido tą
vaikiną, ir ne tai, kad mane padaryti pilnu etatu apjungiant į abu skyrius,
priėmė naują, kuriam tabelyje rašė pusę etato, o jis dirbo pilnu etatu. Pusę
algos mokėjo vokelyje. O mums aiškino, kad pinigų algoms nėra. Tai jei
taupai, ir laikai pardavėjus ant pusės etato, tai kam tada naujus
priiminėti? Kai toks požiūris į darbuotoją, spjoviau ir išėjau.