Tema: Re: Kaip jie mus dulkina.
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-09-17 16:13:13
> Ir dar vienas dalykas Linai, as tave gerbiu kad tu sugebejai atidaryti
> kelias krautuves, bet as kiaurai matau kad tau verslininko unoras neleis
> pripazinti kad nera ko didziuotis, kad moki minimuma.

O ash ir nesididziuoju - sunku didziuotis faktais. Minimalios kvalifikacijos
darbuotojas gauna minimalu atlyginima. Zianau,kad pas mus yra daug sunkesniu
darbu su daug maziau stabilia alga.

> kitu variantu nera, nebent zmones ateje patys prasytusi minimumo ( taip
> buna tik vIArslinyko sapnuose)

Laikyk, kad ash dabar gyvenu sapne. Kai priimame naujus darbuotojus pas mus
zmones tikraja to zodzio prasme pries direktore klaupiasi ant kelieniu ir
buciuoja rankas, kad tik juos priimtu.

> Ir dar ar esi bandes is to minimumo seima islaikyti?

Esu. Ne ish to - ish mazesnio. Bet pasitaike protingas darbdavys/klientas ir
istrauke mane ish to shudo, nes manau, kad jam tai apsimokejo.

>  ir esu dalyvaves ir mates kaip yra "daromas" biznis ir kokia yra algu
> mokejimo politika, todel prasau neskieskit nesamoniu, bent jau cia
> konfose, o toliau piskit prota savo vargsams vergams.

Bent jau nepisk proto ir papasakok kaip tu moketum daugiau. Kad butu
paprasciau tau paprasta matematika. Dabar moku minimuma ir pelno lieka tiek,
kad pastoviai galvoju - reikia man tu galeru ar ne. Jei algos bus
neminimumas, o sakykim du, matematika bus aiski - kromelis bus uzdarytas
nafig ir tada mano pardaveja tures bandyt isgyvent ne uz minimuma, o tik uz
pasalpa. Ir speju, kad perfrazuojant Kolta - pasalpa plius atlyginimas yra
truputi geriau nei vien tik pasalpa. Jeigu nori paaiskint, kad pas mane tai
yra del nelojaliu darbuotoju, del to, kad nemokame tvarkytis, del
neoptimizuotu kastu ir pan., galiu pasakyt irgi - nepiskit proto. Situacija
yra tokia kokia yra. Ash galiu issilaikyt tik mokedamas minimuma. Ir IMHO
tai logiska. Jei pas mane dirba darbuotojai su zemiausia kvalifikacija,
logiska, kad ju algos irgi zemiausios rinkoje. Jei ash mokesiu daugiau -
busiu nekonkurencingas. Ash negaliu prideti vieno cento prie batono, nes 700
m spinduliu nuo manes yra dvi Maksimos, IKI ir Aibe. Ir didele mano pirkeju
ateina susiskaiciave centus batonui ir zino kiek jis kainuoja vienoje ar
kitoje parduotuveje. Paskutinis pavyzdys, kuris gal tau paaiskins ka rajone
reiskia minimumas. Ateina mama ir nori vaikams nupirkt saldainiu, o mes
neteisingai kaina nurodem (taip, be abejo, tik tam kad apgaut vargsa
pirkeja). Vietoj 69 ct. uz situos jobanus zirniukus kasa musha 74. Ir
moteriske ju neperka. Nes neturi kapeiku. O pardaveja su minimumu yra Dievas
jos akyse. Nes ji ish savo kisenes lengva rank padenge tuos 5 ct. Desra pas
mus perkama ne "duokit man ta gabaliuka", o "duokit desros uz 2,74 Lt". Va
tokie pas mus minimumai.