Tema: Re: Kaip jie mus dulkina.
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-09-17 14:05:34
Kazkodel jūsų proletariatinioo planktono labai durnas mastymas.

1. Darbdavys motyvuoja - duoda atlyginima, kuris sutartas.
2. Plėšytis ir įkalbinėti pirkėja reikia, nes yra dvi parduotuvės, per
kurias dirba dešimt pardavėjų slenkančiu grafiku. Visai nesunku rūbinėje
pakabinti grafika su pardavimais ir potencialia galimybe mėnesio pabaigoje
gauti klausima - WTF?
3. Lojalumas. Nėra ir nebus jo. Pardavėja kaip ir viščiukų galvų
nutraukinėtojas - eis, ten kur geriau moka. Kolkas visi moka tiek, kiek ir
aš, tad pabėgt nesigaus.
4. Taip, įsitikinęs likučius stengiasi skaičiuoti teisingai. Nes yra
patvirtinti normatyvai žioplumui - kas virš normos užtraukia baną.
5. Kad nevagia neįsitikinęs, bet ganėtinai ramus dėl to. Todėl, kad
pardavejos žino, jog savininkai hitrozopi, darbas ramus ir garantuotas, o uz
nupizdinta puse batono - banas isidarbinimui 30 km spinduliu.
6. Labai abejoju, kad mokant ne minimuma, o pusantro ar du tingejimas
sumazes.
7. "Verslininkas" aš jau 12 metu. Pas mus bandomasis laikotarpis menuo. Bet
aš jau po triju dienu galiu pasakyt - dirbt žmogus atejo, ar kniaukt kaip
jam čia hujovai ir kaip jis ant visko čia dėjes.
8. Minimumas - mazai absoliutine reiksme. Harosh cia visi newsuose pizdet,
koks ash kietas ir uz minimuma nedirbsiu. Taciau pabandyk atsistot i
vienisos moksleivio mamos poza, esant situacijai, kai darbdaviui vien tik
nuejus i darbo birza ir pasakius inspektorei ,kad tau reikes penkiu
pardaveju ir jai tai pranesus keliems poencialiems darbuotojams telefonu, po
pietu darbdavys turi 400 skambuciu ir CV.
9. Mūsų dėka 12 šeimų į namus atneša minimumą ar truputį daugiau. Aš ant
naujo merso neužsidirbau iš to, tačiau manau, kad už tokį darbą aš tikrai to
vertas. Ka