Tema: Re: Kaip jie mus dulkina.
Autorius: -Lameris-
Data: 2010-09-17 13:47:03
Koks pardavėjos reikalas? O tu nori, kad ji būtų lojali įmonei ir pirmai
progai pasitaikius nepabėgtų pas konkurentus? Kažkodėl jūsų, prekybininkų
labai durnas mąstymas. Jau rašiau - dirbau pardavėju. Kai nėra motyvacijos
ir rezultatų nėra. Ypač kai pardavinėji kokius šaldytuvus ar televizorius.
Jei darbdavys nemotyvuoja, kodėl aš turiu stengtis? Jei aš uždirbsiu tiek
pat pardavęs 3 šaldytuvus, kiek ir pardavęs 5, kam man plėšytis ir
įkalbinėti pirkėją? O tu įsitikinęs, kad tavo pardavėjos prekių likučius
teisingai skaičiuoja? Įsitikinęs, kad laiku perkainuotos prekės kainą
pakeičia? Įsitikinęs, kad tavęs neapvagia? Dirbant pardavėju galima labai
nesunkiai pakenkti įmonės reputacijai, kad į tavo parduotuves nustos žmonės
eiti.