Tema: Re: Gaila man Lietuvos zmoniu
Autorius: sparcy
Data: 2010-09-22 17:33:25
On 09/20/2010 02:17 PM, Yvl wrote:
> As lietuvis,bet mano venom teka kino kraujas,as privalau daug dirbti,bet
> nieko neusdirbti...normalu.Mano pasaukimas buti pigia darbo jega,ir tegu
> visi mane zemina,ir apgaudineja...normalu.Esu duchinamas-vadinas
> gyvenu...normalu
nu, a jai vokiskas kraujas - jami schmeisser 18 ir darai tvarka, jai tos
mazos ir ambicingos tautos, kurios pavadinimo negalima garsiai mineti -
galima atsiimt turta, kuri turejo tavo proseniai, kai vytauts link
juodosios ejo, paprasyt konpensacijos ir atsidaryt zvakiu fabrikeli
a jai lietuvisks kraujs, galima dziaugtis vien tuo, kad kitam da blogiau
ir t.t.
P.S. sorry, rasau nerisliai, rankoj buterbrods su sonine i cibuliu,
taipinu vieninteliu netaukuotu pirstu ir biski galvoj kruminuke, kurios,
sukos nenori legalizuot