Tema: Ats.: Ats.: Gaila man Lietuvos zmoniu
Autorius: Blynas
Data: 2010-09-20 12:18:36
Tu savo sprendimą jau priėmei - bėgti. Puiku, tai tavo gyvenimas, daryk su juo, ką nori. Tik neknisk proto tiems, kas tiki geresne Lietuva ir linkę čia gyventi, dirbti ir kurti.

Iš Valstybės kontrolės darbo aišku, kad tokie išsišokimai yra ne praleidžiami pro pirštus, o jie tiriami ir už juos baudžiama, taip kad statyti tokius nutikimus kaip pavyzdį rutinai negalima. Tik va ar tai supranti?...

"Bone Daddy" <.info@bonedaddy.serveftp.com> parašė naujienų news:i776va$mqt$1@trimpas.omnitel.net...
tavo žiniai, aš nesiūlau mokėt net šimtą, nei tūkstantį. galit visai nieko nemokėt.
mano sprendimas yra vienas : išvažiuot visiems, kurie dar pajuda.

"Kita vertus, kalbėdami apie emigraciją, mes iš esmės nebegalime atskirai kalbėti apie intelektualus ir darbo bendruomenę, nes mesdamas iššūkį savo nedėkingai valstybei net pats paprasčiausias pilietis, net pilkiausia vargo pelė pademonstravo, kad žino, puikiai jaučia, kas yra žmogus ir jo savigarba. Ir taip susilygino su dvasios aristokratu. Neišvažiavo tik to nežinantieji, nes tokių nereikia niekur.

http://www.delfi.lt/archive/article.php?id=36466159