Tema: Re: Ats.: Ats.: Gaila man Lietuvos zmoniu
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-09-20 14:16:42

"Bone Daddy" <.info@bonedaddy.serveftp.com> wrote in message
news:i77f4e$589$1@trimpas.omnitel.net...
> Kol neatrasi kaltų ir nieko nekeisi, taip ir bus toliau šimtą metų

O kodel butinai turi buti kaltu? Kas kaltas, kad mano ir mano klasioko
atlyginimas skiriasi 20 kartu? Valdzia? Startą mes abu turejome vienoda,
kvepuojame tuo paciu oru, vaikstome ta pacia zeme laikydamiesi tu paciu
zaidimo taisykliu. Jos neidealios ir nepritaikytos visiems? Tai pagrindas
apsidrabstyt sudu, verkt kaip pas mus viskas blogai ir aiskint, kad
sprendimas tik emigruot? IMHO toks niekur patenkintas nebus. Ir tokiu visada
buvo ir bus, kurie gali paaiskinti, kosk jis visas afigenai teisingas, viska
ismano, bet priesiska aplinka ji priverte emigruot. Kur jis nusukineja tas
pacias visciuku galvas, tik kadangi gimines to nemato, o ir Euras truputi
ilgesnis, tai ne taip pries gimines geda, o ir likusiems galima papasakot,
kokie jie durniai, kad kartu neisvaziavo. Aisku - yra ir silpnesniu zmoniu
valstybeje - maziau socialiai apsaugotos grupes, invalidai, seneliai ir pan.
Tokiais privalome mes rupintis. Taciau jei zmogus fiziskai sveikas, galva
ant peciu ne tik tam, kad i ja valgyt, siais laikais turi tik dirbt -
nesvarbu, uz minimuma ar uz milijona. Kitu variantu pas mus nera -
islaikytiniu gyvenimas niekur nesaldus.