Tema: Re: Ats.: Gaila man Lietuvos zmoniu
Autorius: trickyvic
Data: 2010-09-20 14:09:07
Paplite paplite ir net labai, aisku zinau ksmaba parodoksaliai zinant
skotijos "tropines" vasara, bet viso labo nuo 30 myliu nuo Edingburgo au
prasideda tos plantacijos, ir gyvenaten lenkai karavanuose, buna netgi
vietiniai ateina padirbeti, nes pasak vieno skoto ten visai neprastai moka.
Beabbejo tai sezoninis darbas