Tema: Re: Ats.: Gaila man Lietuvos zmoniu
Autorius: nope
Data: 2010-09-20 13:39:56
stabilizacyje, stagnacyje, decay
vs
overcowded overpoluded overwhelmed

o kas liecia diskusija apie laime - tai yra LABAI realiatyvus dalykas.
Jei butu priemone pamatuoti laimes kieky kuri iskyvena ta pati kelue
sudu lovy guledama ir koks lenkas dirbantis braskiu fermoje skotijoje,
ydomu ar kooficientai labai skirtusi :)

Del to kartais tikrai nera prasmes ir reikalo, zmonem kurie susikure
laime cia, jos vaziuoti kazkur is naujo kurtis uz juru mariu.
Be abejo, kam gyvenimas cia nensusiseke, galima jo pabandyt paieskot
geresnio kitur.

Labai kategoriski jus kolegos :)