Tema: Re: Jauèiu pareigà
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2011-02-27 03:43:50
Tarybiniais laikais „visuomenė“ irgi bėgo, ar tada negyvenot ir nežinot.
Dauguma toli nenubėgdavo, arba nušaudavo, arba sugaudavo ir pasodindavo
ilgam, nes prie sienos stovėdavo dėdės su automatais, ir taip laisvai
nieks nelandžiodavo, kaip dabar. Kai trėmė, tai irgi tie mokytojai ir
inžinieriai buvo pirmosiose sąrašo gretose. Tai ką aš galiu paguosti,
jei jau taip baisiai nėra noro patiems savo išlaikymui užsidirbti, eikit
į zoną. Ten šeria nemokamai, šildo nemokamai, išsilavinimas nemokamas,
palaiko tvarką ir teisingumą, darbo duoda, jei ne valdžia, tai vierchai,
gyvent ir žvenk, rojus visai kaip prie tarybų valdžios.