tai gal nueik ir paaiskink darbdaviui jo klaidas, kur jis klysta ir t.t. tai tuomet gal nebeklys ateityje? ar manai kad zmogus neklystu vienintelis kelias uzsiundyti institucijomis, arba zinai, dar geriau butu darbdavi i kalejima ikisti uz taves isnaudojima, tuomet tikrai klaidu nebedarytu. "panoramiksas" <laukiu@laiškų.lt> wrote in message news:ii3sgt$bbt$1@trimpas.omnitel.net... > Labas, > gal yra Vilniuje koks stiklinis namas, kur būtų galima nueiti ir > paprašyti patikrinti, ar iš darbuotojų ne per daug reikalaujama ir > ar jiems mokamas atlyginimas (turint galvoje jų kompetenciją bei darbo > pobūdį) nėra tolygus pasityčiojimui? Suprantu, kad krizė, suprantu, kad > darbdavys irgi žmogus ir todėl gali klysti... Bet argi ne tai privalo > daryti > kiekvienas lojalus ir rūpestingas darbuotojas - padėti išvengti klaidų > ateityje? Žinau tik VDI ir VMI. Kur dar galėtų gyventi tvarka ir > teisingumas? ;] > > Dėkoju už patarimus. > > >