Tema: Re: Jaučiu pareigą
Autorius: pjezo
Data: 2011-01-30 17:50:55
kito atsakymo ir nera.
_______________________________
"ar iš darbuotojų ne per daug reikalaujama ir ar jiems mokamas atlyginimas (turint galvoje jų kompetenciją bei darbo

Kaip darbdavys galiu reikalauti kad kiekmsargis turetu aukstaji univesitetini , buti socialiniu mokslu daktaru ir tureti ne mazene kaip 10 metu patirti projektuojant puslaidininkius. I siulyti minimalu atlyginima.

Ir jei atsiras atitinkatis reikalavimus ir sutiks uz minimuma dirbti kiemsargiu- viskas bus teiseta visu 100 proc.