Tema: Re: Verslo ideja
Autorius: Tomas
Data: 2009-02-12 21:41:15
Visu shaliu proletarai vienykites - irgi bendras interesas.
Pazhiurek, atlyginimai vokeliuose - nusikaltimas, ane..?
Bet tai.... visi emigrantai tokiu atveju - kur kas didesni nusikalteliai,
valstybei jie ne tik tiesiogiai nemoka mokesciu, bet ir neperka cia benzo
bei batono, atimdami tuo juose esancius pvma ir akciza ish valstybes.
Arba sakykim... pilietis A uzhdirba 5kLt ant popieriaus, dar 5 - juodais.
Tuo tarpu pilietis B dirba kasininku uzh 1kLt baltais. Kuris "bendro
intereso" akimis zhiurint yra geresnis...? Skaitau kad ta kasininka reiketu
pridubasint ir mokesti uzh durnuma ikalt, uzh tai, kad yra tinginys,
nemoksha, kad ish pamoku vaikystej begdavo, nesugeba uzhdirbt kaip visi
normalus zhmones ir tuo kenkia bendram interesui.