Tema: Re: Siulau darba
Autorius: tvarka bus <domodo @ gmail.com>
Data: 2009-02-10 21:23:35
Respektas.

egzistavimas, butu, jei sakytu kad vaziuoja pralaukt krizes valgydamas
bulves.
Dabar gi, paminetas dydis "N" salygojantis pinigus UZDIRBTUS pardavus
sukurtas gerybes.
Faktiskai zadama tapti ukininku, tereiks gavus pirma derliu issirupint
pazymejima, nors galima ir be jo:)  Aisku su juo atsiranda bent minimalios
socialines garantijos, o gal net ES parama
Cia jau fantazuoju - nors viskas imanoma:)

Prisipazystu - buvo ir man tokia mintis sukirbejusi - isnuomot buta ir dingt
kuriam laikui i kaima. Negali zinot kas laukia, gal ir teks :D