Tema: Re: Verslo ideja
Autorius: coolverstukas
Data: 2009-02-11 10:31:10
IMHO kokį 30-40 užsakovų būtų galima surasti be didelio vargo
o nuo kiek prasideda atsiperkamumas sudėtinga pasakyti, nes visai nežinau anos pusės (tiekimo).
ir kiek užsakovų įmanoma aptarnauti, kad nekentėtų kokybė ir fiziškai pajėgtum visus apvažiuoti - vėlgi reikėtų įvertinti

Čia melejono tikrai neužsidirbsi, bet jei jau kalba eina apie išgyvenimą - manau pilnai būtų galima generuoti vidutines pajamas