Tema: Re: Verslo ideja
Autorius: coolverstukas
Data: 2009-02-11 11:33:11
nebūtinai
tiksliau norėčiau pasirinkti mėsos kategoriją (ir atitinkamai kainą)
bet iš anksto, o ne kada atveža.
pvz kažkas panašaus būtų :

Sprandinė, kaina 18lt/kg  - 2kg;
Kumpis , kaina 10lt/kg - 1kg
Įvairios mėsos mixas, kainas 5lt/kg - 2kg

Pirmu atveju tai būtų atrinkta geresnė mėsa, o trečiu atveju tai galėtų būti tas kas atliko, nusipjaustė, bet puikiai panaudojama kokioms sriuboms, troškiniams, įdarams...

aš čia jau toliau fantazuoju, bet pvz galima būtų kaip opciją klientams siūlyti tarkim šašlyką -
planuoja kas nors savaitgalį pikniką, tai kad nereikėtų važiuoti į maximą pirkti kibiro su 50% vandens/50% mėsos, o ir pačiam galbūt marinuoti nėra ūpo ar sugėbėjimų.

gavęs užsakymą prieš savaitę kas nors iš tiekėjų pagamina tuos kelis kg šašlyko, pagal kokį nors gerą receptą, ir vėlgi visi patenkinti.