Tema: Re: Verslo ideja
Autorius: coolverstukas
Data: 2009-02-12 19:56:04
"nedirbantis" <nedirbu@jau.lt> wrote in message news:gn1n3b$rmf$1@trimpas.omnitel.net...

> Mano plika alga i rankas  jo, buvo tokia.
> Bet niekas cia neklause ka ir kiek as dirbau po darbo ar savaitgaliais....
> Rankas turiu ir is chalturku pasidarydavau 3x algos.

Tai dabar suprantu kodėl 'tradicinis' gyvenimas taip užkniso -
dirbti darbe, o po darbo, ir savaitgaliais  dar arti... Jo... Bet tai čia ne valdišką darbą reikia kaltinti....

O tai neįmanoma buvo chaltūrkių padaryti pagrindiniu užsiėmimu, ypač jei tai nešė 3x didesnę naudą nei samdomas darbas?
ir nesiplėšant gyventi ? kada nori padirbi, kada nenori - ne?
 Iš esmės turėtum tą patį gyvenimą ką žadi turėti dabar?
Ir gyventi sau 30km nuo miesto, jei jau miestas sucks?

> Realybe ta, kad kaime susitvarkiau maneli, mieste gal gyvens zmona, o jei su
> manim, tai gal ir parduosim, o as jau persikrausciau i kaima ir meciau
> valdiska darba.
> Ir pradesiu gyventi sau....

dabar situacija aiškesnė. Tik pirmame poste viskas buvo toli gražu ne taip išdėstyta ;)
Anyway, sėkmės. Bet parašyk po metų, kaip seksis nuo normalių pajamų sėsti ar 20lt/bulvių maišas :) Ir kaip tas gyvenimas sau tada atrodys :)