Tema: Re: Verslo ideja
Autorius: coolverstukas
Data: 2009-02-12 18:58:51
jo, norėtųsi sakyti suklydau dėl paties amžiaus :)

Bet  iš kitos pusės niekaip nesiriša ką rašai dabar ir ką prieš tai.
Skaitom iš pradžių:

"Kadangi pats jau nuo Naujuju nebedirbu, tai galiu pasidalyti patirtimi...
Pradedu dabar statyt siltnami, pavasai apsidirbsiu darzus, siltami
uzsiauginsiu visko sau ir parduoti dar N bus, zodziu manau gausiu metu gale
ne ka maziau, nei gaudavau dirbdamas nuo 8 iki17 uz 1500Lt ir mokedamas
mokescius....liktavo elementariam kruopiniam maistui.... "

---
" Pats sitai ir auginu. Nieko net neketinu prasyti, o pats duodu kaimynams,
> nes jau pernai neturejau svogunu kur deti...." (nedirbi 1 mėn, daržai pavasarį bus dirbami, svogūnai pernai užaugo :))

"> Po svecias salis jau turistavau savarankiskai ir nemazai..." (iš 1500?)

"  Darbo niekada neieskojau, jis pats pas mane ateidavo, net atsikratyt sunku
> budavo.... "  (darbas ateidavo o pinigai ne?)

> Nebuvau nei kart turgelyje, nes viska paimdavo is namu....tik skelbima
> reikia duoti.... (iš kokių namų ir ką paimdavo , dar iki Naujų metų ofise vergavai? )

"O zmonai rinktis paciai ji su manim ar toliau trins valdiska kede
mieste...... " -  (ok, vistik pats ofise kėdę trynei, ir žmona mieste...) Tačiau žiūrim toliau:

"Vienintele salyga, reikia tureti santaupu elementariai minimaliai isgyventi
ir pratraukti iki to pirmo derliaus..... "  "pats 10metu banke dejau po 100Lt/men i savo saskaita ir dabar pradziai naujo
gyvenimo man uzteks...."  - (kaip suprantu ta pradžia dar tik 'bus')

" Be to bulviu, kopustu, morku niekur nevezu, duodu skelbima ir is namu
pasiima patys.... "    (tai  vistik čia laiko mašina pasinaudojai, jau truputį į priekį nubėgai ir tą pirmą derlių nuėmęs pardavei?)

"ir dar dabar mokesiu, nes patenta turiu....
kad nebuciau visai nelegalus.... " - (kas per patentas? kokios veiklos? seniai turi? :))

Nu vienžo.. Svajonės persipynę su fantazijom ir kažkur tarp jų pasimetusi realybė :)