Tema: Re: Ar legalu?
Autorius: Caponi
Data: 2018-04-12 17:27:29
Žiūrint kokia. Apskritai bent jau MS softo oficialios kainos yra
pakankamai stabilios tai orientacijai, kad ir į kokį Skytechą pasižiūrėk
ir bus aišku. Paprastai galimi svyravimai būna +/- kelių procentų
ribose, ne daugiau.
Nu ir reikia turėt omeny, kad VL (OLP) licencijos pavieniam asmenim ir
po 1 vnt. nepardavinėjamos.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/