Tema: Re: Ar legalu?
Autorius: Caponi
Data: 2018-03-31 18:25:58
Žėk, aš tau trumpai "ant pirštų" papasakosiu. VL licencija - kontora
nusiperka, tarkim, teisę susiinstaliuoti į 100 darbo vietų Win10Pro.
Gautas raktas realiai suteikia atlikti, tarkim, 500 aktyvacijų (t.y.
įvertinami potencialūs kompų pasikeitimai, perinstaliavimai ir pan.).
Tai kas vyksta eBay ir kitose vietose po kelis ar keliolika baksų -
parduodamos ne licencijos, o elementoriškai "atliekami" raktai. Tai
nieko bendro neturi su licencijų perpardavimu ir bet kokiu legalumu.
Variantų iš kur tie kodai atsirado gali būt ir daugiau, bet nei vienas
jų nėra "nusipirkau už 100$, nepatiko, tai parduodu už 10$".
Šiaip , kaip minėjau, man px MS, jų pelnai, nuostoliai ir likimas
apskritai, aš blet ant jų išvis piktas pzdc kaip, bet savęs apgaudinėt
tokių pirkimų atveju nėra reikalo...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/