Tema: Re: Ar legalu?
Autorius: Caponi
Data: 2018-03-30 16:42:24
Nu kažkokio objekto įsigijimas žinomai nelegaliu būdu yra
vagystė/piratavimas/etc.
Kad tos VL tipo Win/Office licencijos yra parduodamos nelagaliai (o gal
ir pačios nelabai legalios), yra akivaizdu žinant bazines MS
licencijavimo taisykles.
Taip, newsai nėra absoliučios tiesios šaltinis, bet _sau_pačiam_
sumeluot, kad užklausęs newsuose ir gavęs tokį atsakymą vistiek esi
įsitikinęs, kad esi baltas ir pūkuotas - nu nelabai išeis...

Taip kad jo, tai gal ir paprastas būdas "nucrackint", bet kaip ir
sakiau, man asmeniškai už vogtą (piratinį) daiktą mokėt nei cento
principai neleistų, jei jau vogt, tai kaip priklauso, "už dyką" :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/