Tema: Re: Ar legalu?
Autorius: Caponi
Data: 2018-03-29 21:46:25
Nu čia požiūrio (ir gal tikrintojų techninių galimybių ar noro)
reikalas, bet _iš_esmės_ dėl kažkokių "popierių" VL tipo licencija
legaliai įsigyjama iš eBay nei už 5, nei už 10 Eur negali būt.
Man asmeniškai tai tikrai px kas ten ką kur perkat (o nuo MS pavadinimo
paskutiniu metu net purto, tai simpatijų aš aniem tikrai jokių
nejaučiu), tik aš niekaip nesuprantu, kodėl gali kilt noras mokėt babkes
už piratinį daiktą...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/