Tema: Re: Ar legalu?
Autorius: Caponi
Data: 2018-04-01 13:57:45
Atskirt pakankamai paprasta - daikto pirkto už 100 Eur niekas nepuls
pardavinėt už 10 ar 5 Eur, tam labai smegeno įtempt nereikia. O ir šiaip
bent jau Win10 licencijos pardavinėt neapsimoka, bo ta Win licencija
nesensta, t.y. praktiškai amžina (kol MS nesugalvos Win11 paleist :-),
nebent yra kontora ir nusprendžia migruot ant Linux'o ar MacOS).
Taip kad už tokias sumas nedviprasmiškai yra parduodami tik kažkokiu
būdu apturėti raktai, bet jokiu būdu ne licencijos, ir su realiu
legalumu tokie pirkiniai neturi absoliučiai nieko bendro.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/