Tema: Re: Ar legalu?
Autorius: Cube
Data: 2018-04-01 12:34:54
Taip, dažnai pardavinėjami per MSDN prenumeratą gauti raktai, kur
licencija iš viso nebuvo pirkta. Bet čia jau kitas klausimas - kaip
atskirti tikrą pardavėją nuo scaminio. O mes kalbėjome ne apie tai. T.y.
jei pats pardavėjas licenciją bus legaliai įsigijęs, tai ji galios,
nesvarbu, kad tu iš jo nusipirkai ebay ar amazone.