Tema: Re: ransomware (uzrakinti failai)
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-09-19 13:21:53
Tai jau ir normaliai funkcionuojancioje istaigoje galima skambinti kirpejai?

Ir tikrai TOSE NORMALIOSE SALYSE visose srityse yra butent taip?

As tikrai nesuprantu, kame Jums stresas, kad paskambins klientas. Ka jus ten
jiems prisishike? Pasidarot, kad niekada neskambintu? OK - toki sprendima
uzskaitau, bet kaip ir sakiau - daugelyje sriciu, jei tu bendravai su
klientu ne viena karta, normalu, kad jis jau nori skambinti tiesiai tau.
Ypac, kur paslaugos teikiamos asmeniui ar reikalingas individualus
sprendimas. Ir jei tokiu neatsakytu skambuciu visgi buna, man tikrai ramiau
atostogautusi i juos atsiliepus, nei galvoti - o kas gi ten skambino ir ko
is manes norejo.

"budulis vulgaris"  wrote in message

2016-09-19 12:56, Linas Petkevičius rašė:
> Ne. Didziaja dali istikro galima sureguliuti is anksto, bet tai
> nereiskia, kad nesureguliuotus galima mesti per borta.

Per bortą mesti negalima. Bet reikia, kad tuos skambučius suhandlintų
kažkas kitas, o ne atostogaujantis žmogus.