Tema: Re: Q: ransomware (uzrakinti failai)
Autorius: LY3BHY
Data: 2016-09-16 15:55:26
Nepavyko man kazkada. Tiesa, pastangu daug nedejau
Dropbox'as siejosi per tris pc: darbas, namai, kaimas.
Pastarasis buvo kodavimo metu isjungtas.
kaimas nelabai toli

"Caponi" <caponi@caponi.lt> wrote in message
OK, tada grazu, bent teorijoj.
Bet nors nors negaliu kategoriskai nieko teigt, nes pro peti neziurejau, bet
esu is pirmu lupu girdejes liudijimu, kad nieko is to Dropboxo istraukt
nepavyko po kriptoviruso prasinesimo. Bent pora man zinomu atveju ta padaryt
bande tikrai ne visiski analfabetai kompuose, tai right-click'a padaryt ar
trash'a patikrint esu isitikines, kad sugebejo. Su salyga, kad asu mates ne
viena atveji paciose ivairiausiose srityse, kur visokie debesai ir
automatikos nesuveikdavo ar suveikdavo ne taip / ne iki galo, kaip ir esu
linkes manyt, kad Dropboxas nera 100% patikimas sprendimas.
Zodziu, eilini karta pasikartosiu, bet as savo turto prieziura patikiu sau
ir tik sau, tada 100% zinau ka, kur ir kodel darau, o jei nedarau, bent jau
objektyviai zinau kas durnas :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/