Tema: Re: Q: ransomware (uzrakinti failai)
Autorius: Caponi
Data: 2016-09-15 12:29:03
Sorry, aš Dropboxais nesinaudoju, tai visų mechanizmų detaliai nežinau, bet šiaip šifruojant pakeičiamas ir failo išplėtimas, t.y. techniškai pradinis failas trinamas ir sukuriamas visiškai naujas.
Pagal idėją, Dropboxas turėtų susisinchronizuodamas pasiimt naujuosius failus, o originalius trint. Kas tada? Ypač jei sinchronizuojamos infos kiekis ne mažesnis nei suteikiama Dropboxo konkrečiam accountui vieta? Tie originalai sukrenta kur nors į trashą ar visgi pzdc jiem?

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/