Tema: Re: ransomware (uzrakinti failai)
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-09-17 07:44:06
O as grynai is praktines puses sneku, kad tai, jog atostogu metu neisjungi
telefono, o visgi i ji atsileipi - nera jokia isimtis ir neparodo, kad tu
nemoki orgnizuotis darbo, ar to nesugeb tvo valdzia. Priesingai - tai tik
parodo, kad į atostogas eini ramia sazine ir niekas negali tau sutrukdyti.

Imam tavo atveji (nors ne visai i tema - tu visgi keli telefon). As nezinau,
koki telefono numeri turi tavo klientai - imones ar tavo tiesiogini. Jeigu
tik tavo tiesiogini ir tu  ji isjungsi dviem savaitem - tikrai manai, kad
klientu poziuriu tai bus normalu? Net jei tai bus vienas, kuriam prisireike
minutes konsultacijos telefonu - "jo, cia toks keistas updeitas, zinau -
perkraukit serva ir jusu imones apaskaita vel veiks".

Kitas pavyzdys. Man pagrindiniam darbe per atostogas isvis imones klientai
neskambina, kaip ir darbo metu - mano telefonas niekur neskelbiamas.
Pasigestu manes kiek ir kasininkes Maksimoje. Bet turiu viena "chaltura",
kur klientas gali paskambinti bet kuria diena. Pasakysiu atostogose - ok,
paklaus ar tai mano profilis, kada grysiu ir kada galiu suteikti jam
paslaugas. Jei nekelsiu ragelio tris dienas, jis man paprasciausiai
nebeskambins - niekada. Jei tu gali sau tau leisti, ok. As ne, nes
pirmiausia tai nemandagu ir kiauliska kliento atzvilgiu, antra - man tai
tikrai visai netrukdo atostogaut. Jeigu kliento skambuciai jums stresas -
tikrai darot kazka ne taip.

"Caponi"  wrote in message news:nrhhk8$gj9$1@trimpas.omnitel.net...

O ką daryt, jei aš nesėdžiu langely (tikriausiai ne paslaptis, kad kompų
priežiūra užsiimu) ir kelis paskutinius metus sugebu paatostogaut be
trukdymų (va šais metais per 2 savaites sulaukiau 1 skambučio iš kliento,
kompo ieškot neprisireikė)? Tada tikriausiai visgi įmanoma atostogom
pasiruošt? Aš grynai iš praktinės pusės šneku.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/