Tema: Re: Q: ransomware (uzrakinti failai)
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2016-09-16 14:24:00
2016-09-16 14:08, amenox rašė:
> ir va tada reikės spręsti ką daryti. Nžn kaip pas tave organizuotas
> darbas, bet jei aš pamatau telefone krūvą praleistų skambučių iš šefo ar
> kokio svarbaus kliento paprastai atskambinu. Galima aišku padėt bb,
> motyvuojant kad man atostogos ir man viskas px, nžn čia nuo požiūrio į
> darbą priklauso. :) Aš dar negaliu sau tokios prabangos leist.

Reiškia mums reikia keisti požiūrį į darbą. Nes paprastai turtingose
šalyse, darbuotojai, eidami atostogauti, palieka savo darbinį telefoną
darbe, o asmeninio darbdavys arba nežino arba į jį skambinti jam net
nekyla mintis. O štai neturtingose šalyse, kaip taisyklė,
"atostogaujama" kabant ant telefono...