Tema: Re: ransomware (uzrakinti failai)
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-09-17 17:00:57
As apie vieno zmogaus pamastymus, kad jei nustosime atsiliepineti ar kitaip
reaguoti i klientus per atsostogas tapsime turtingesni ir laimingesni, nes
taip daro zmones TOSE KITOSE SALYSE. Nu ir aisku, jei tau skambina, tai ne
tavo problema, o tavo kliento, tavo boso ir juos reikia kuo greiciau siusti
nx ir bus tada tau laime. Man tai biski primena cargo kulto nariu mastymo
eiga.

"Caponi"  wrote in message news:nrjhr2$t46$1@trimpas.omnitel.net...

Kažkur ne ten jau pasukai - bent jau pagal "kai kieno" pasisakymus newsuose,
tai iš biednumo ir nemokėjimo susitvarkyt į atostogas vežamasi visas darbo
priemonių arsenalas ir užsitikrinama galimybė prieit prie visų darbinių
failų, su kuo iš esmės aš sutinku, kaip jau ir sakiau, per savo atostogas aš
nedirbu. Griežtai ir principingai, nes aš manau, kad aš atostogų nusipelnau.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/