Tema: Re: kaip apmazinti win 7x64?
Autorius: Kesha
Data: 2016-02-19 08:49:53
Kažkaip ateistu būti yra paprasčiau - pasaulis labiau spalvotas, ne
vien juodai-baltas...
Pvz. aš vieną savo laptopą esu padaręs su vienu SSD disku (250GB) ir jį
skėlęs pusiau, pusė sistemai, kita pusė "problemoms" apart jūsų, t.y.
sistemos imagui ir user failams :) Ir dar jokie duomenų backupai
praktiškai jame nedaromi, tik sistemos ghost imagas jame pačiame :)
Nu durnas ir nūbas aš :) bet kaip ir sakiau: ne viskas juoda ir balta,
kartais ir pačio kompo paskirtis koreguoja ką ir kaip daryti.