Tema: Re: kaip apmazinti win 7x64?
Autorius: Bronco
Data: 2016-02-16 22:23:51
On 2016-02-16 22:15, [mikro] wrote:
> kur win 10 su tokiu paciu softo kiekiu ir net tomis sakykime paciomis
> versijomis laisvai sutelpa I 25 - 28gb...

Tsakant, dar ne vakaras! :) Pažiūrėsim iki kiek win10 išpamps per keletą
metų :)

O šiaip pritariu, man tas "išpampimo" efektas irgi nepatinka. Nors aš
jau prieš N metų standartinę sisteminę particiją visur darydavau 64GB.
Galvodavau kaip tu, jog 50 turėtų užtekti, bet primesdavau dar atsargos
ir dėl "grožio" skirdavau tą mielą kompiuterasto akiai 64GB dydį
sisteminiam skirsniui :) Pasiteisino, odnako...