Tema: Re: kaip apmazinti win 7x64?
Autorius: Caponi
Data: 2016-02-17 10:12:05
Tai tame ir reikalas, kad sau kiekvienas darosi kaip jam patogu, o va
klientų kompam toks variantas nikatit, nes niekada negali būt tikras, kad
viskas eisis pagal planą, ir negali būt tikras, kad klientas tikrai turi
visus backupus, net jei taip ir sako. Galų gale net jei ir iš tiesų turėtų,
o basimakaluojant po tas particijas kažkas susimaltų, tai nelabai rimtai
atrodytų pareiškimas iš instaliuotojo - "žinai, čia biškį nesigavo, tai savo
duomenis susikopijuok pats atgal, paskui prisirišk ten visokius pst ir
t.t. - OK?"

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/