Tema: Re: kaip apmazinti win 7x64?
Autorius: Audrimas
Data: 2016-02-18 20:58:13
Man panašus atvejis buvo. Turėjau naują nenaudotą Samsung HD103SJ 1TB
diską. Gulėjo spintoj kelis metus nenaudojamas. Prisireikė
perinstaliuoti kompą. Pasijungiau aš tą samsungą, sumečiau duomenis į jį
ir atjunges padėjau. Tada susitvarkiau kompą, suinstaliavau naują
sistemą. Laikas susimesti duomenis atgal. Pasijungiu samsungą o jis
padla sugebėjo per tas kelias valandas nudvėsti. Teko paprakaituoti
atstatinėjant duomenis ...