Tema: Re: kaip apmazinti win 7x64?
Autorius: [mikro]
Data: 2016-02-17 09:56:45

"Bronco"  wrote in message news:na06lh$5jj$1@trimpas.omnitel.net...

On 2016-02-16 22:38, [mikro] wrote:
> kazkaip labai nedaug cia pas tave... net keista

Sorry už kvailą klausimą, bet gal ten tavo minimuose kompuose labai daug
vietos suėda pagefile ir hiberfill? Nes būna žmonės apsiupgreidina RAM
ir... užduoda klausima - "a kadzėl diske C tiek mažai laisvos vietos
liko???" :)

ne, visada jis pas mane fiksuotas ir jis ne win folderije gi sedi:)

Dar vienas pusėtinai saugus variantas, tai su WICleanup (patobulintu
Windows Installer Cleanup utility) praskanuot ir ištrint visus orphaned
paketus. Dažnai labai daug erdvės atsilaisvina, bet vertėtų pasidaryti
dėl viso pikto Installer katalogo su visais failais kopiją. Maža kas...

pameginsim, o ir su msizap knybiantis as pasidarau, nes po to belieka atgal
atcopint, bo kaip ir rasiau, puse softo uzsilenkia...

Na ir klientams aš gal to nedaryčiau, pats tai gali pažaist, bet jei kam
nors kitam nutiks kokia bėda po installer pravalymo, tai tik papildomas
galvos skausmas tave užgrius. IMHO.

Na ir originalusis ir oficialiai tam neskirtas Microsofto Windows
Installer Cleanup utility veikia ir ant Win7x64. Teoriškai jį pasileidus
galima pasižvalgyti ką jis ten atrado, kartais tikrai pasitaiko aptikti
seniai išinstaliuoto ir nenaudojamo softo installer likučių.