Tema: Re: kaip apmazinti win 7x64?
Autorius: [mikro]
Data: 2016-02-17 10:53:15
taigi as tau aiskinu, diskas nukopinamas, bet kad ir po reinstalo svariai,
ar po imago atstatymo nereikia ggaist nx bilekiek laiko ir ten kokius 2.5tb
sukopinet atgal, nes nu nera imaghe softo, kuris trintu tik savo dirus ir
vienam gabale esancias kitas direktorijas taip imtu ir paliktu.
vienzo, nedalinimas tik visiems be isimties ssd, kol nepasieke jie 1+tb, ir
maziem hdd. kai prasideda hdd nuo 2tb, tai nzn kur patoguma matai tu viename
gabale...

"Caponi"  wrote in message news:na1a7n$ene$1@trimpas.omnitel.net...

Pasikartosiu - sau, jei tau tik taip patogu - OK, klientam (žinoma, jei
šnekam ne apie draugelius ir kaimynus) nikuja, net ir 0.01% tikimybė mano
galva rizikuot neleidžia, prieš bet ką darant visitek visas diskas
kopijuojamas.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/