Tema: Re: Apie Windows 10
Autorius: amenox
Data: 2016-01-17 20:25:24
Jie labai eksperimentavo su tuo mix planšetnikams/mobiliems/desktopui.
Natūralu kai visi pamatė tą Metro buvo šokiruoti. Ir net nesvarbu kad
desktop dalis iš esmės nepasikeitė, tik kad meniu įprastas dingo. Daug kas
prie to naujo meniu taip ir nepritapo. Iš esmės jei tik naudojamos įprastos
desktop aplikacijos ir naujovių nereik tai tada jo, 7 pilnai pakaks. Man
buvo šokas kai buhalterė paskambijo ir sako kažką nuspaudžiau - ateinu
windows 10 upgrade sukas (buvo 7), ajop. :) Ir ką, nieko, viskas pasikūrė ir
veikia, tik kad išnešiau linkus aplikacijų ir psio. Viskas sukas kaip
lygtais nieko nebuvo pasikeitę. Tai va.