Tema: Re: Apie Windows 10
Autorius: Caponi
Data: 2016-01-14 12:54:22
Kadangi aš pagrinde dirbu su įmonėm, tai ne eilinių darbuotojų reikalas
rūpintis darbinių kompų naujom "fyčom", technika turi tiesiog dirbt, o OS
darbas - užtikrint, kad stabiliai veiktų darbui naudojamos taikomosios
programos ir nieko daugiau.
O naujausius ir geriausius Windowsus ever tegu tiem žmogam po darbo siūlo
visokie Skytechų ir Kilobaitų vadybybininkai :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/

P.S. XP realiai, mano galva, iki šiol buvo labiausiai pavykus OS - taip
šiandien jau paseno ir netenkina daugeliu požiūriu, bet kiekvienam buvo
savas laikas.