Tema: Re: Apie Windows 10
Autorius: Rimas
Data: 2016-01-16 20:30:09
On 2016-01-16 19:55, amenox wrote:
>Visos mano programos/geimai kurios buvo naudojamos dar nuo XP laikų
>pasileido praktiškai be jokių didelių problemų, čia netgi pirmose beta
>versijose. Su TotalCMD išvis jokių bėdų, ją išvis nulaužt reik mokėt. Matyt
>taip ir testavai su išankstine nusotata kad bus šūdas. Jei bijai rizikuoti
>išskirk kokį seną diską ir prasuk su visom reikalingom programom kokią
>savaitę. Nes jei bandei tik tuos metro apsus tai ką aš žinau, jos
>planšetnikam ir mobilkėm daugiau skirtos.

Oi tik nepradedam, moki, nemoki ir pan. Ne tau mane mokint. Totalcmd veike,
 tik atidarant nuotraukus is bet kokio ne defautinio browserio, per default
 picture viewing, foto nejo prasukinet su klavisais - nu left, right. Kai
 tuo tarpu is default aplinkos viskas veike. Kaip ir viskas veike is to
 pacio totalcmd, isirasius kokia kita foto perziuros programa.

O tu cia, moket nulauzt reikia. Ka ten lauzt tam totalcmd? Turiu nusipirkes,
 o ant kokiu virtualkiu kai ka darau, veikia be problemu ir lauztos....