Tema: Re: Apie Windows 10
Autorius: Exo
Data: 2016-01-14 11:47:20
Tai o kas čia neaiškaus. Po liepos mėnesio bus panaikinta galimybė
atsinaujinti chaliavai ir įvestas koks nors subscriptionas ale kaip
Office365. Į akis taip nebelys. Nu o visa kita turbūt žinai, jog jeigu po
liepos mėn. nulėks HDD ar motka ir teks juos keisti naujais, teks grįžti
prie ankstesnės versijos arba pirkti subscriptioną, nebent ką nors MS'as
pakeis šitame reikale, bet kol kas tai tokia situacija...

Exo

"Caponi"  wrote in message news:n77lbe$qb5$1@trimpas.omnitel.net...

Nu jei veikia, tai ir iki liepos leis sutaupyt ne vieną valandą laiko, jau
neblogai.

Vat man tik įdomu kas bus po tos liepos - apsispakajins tas MS spywaras ar
toliau lįs į akis :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/