Tema: Re: Apie Windows 10
Autorius: Exo
Data: 2016-01-14 11:49:53
Aš nuo pat pradžių naudoju win10 ir dabar jei kas norėtų pasodinti mane
atgal prie win7 būtų pasiųstas toli toli.... Aš tikrai susigyvenau su visom
tom online feečiom, visų šmutkių syncinimu automatiniu ir t.t.... tai yra
gėris :)

Exo

"Caponi"  wrote in message news:n77mbt$r62$1@trimpas.omnitel.net...

"Grynas" <oras@oras.lt> wrote in message
>O tai dabar dirbant su win7 dirbti ir toliau ar pereiti į 10?
> Verta?

Aš manau, kad ne, bent kol kas. Tiesiog nieko tas Win10 geriau už Win7
neturi, tai nebent galima pasvarstyt apie tokią galimybę, jei su tuo kompu
planuojama dirbti dar ne vienus metus, liepos menesį - bus jau Win10 gal
labiau nulaižyta.

> Ir jei iki liepos nepereisiu, paskui legaliai neturėsiu galimybės?

Paskui legaliai tikriausiai neturėsi. Jei MS nepersigalvos :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/