Tema: Re: Kokį routerį pirkt?
Autorius: Lapinas
Data: 2019-03-07 08:32:53
Su sąlyga, kad mėšlo negavau, važiavau namo. (Juozukas)
HapAC2, 2 vnt.: vienas kaip pagrindinis routeris, kitas kaip station-bridge
multimedia kampe (TV, Media plejeris, NAS). Atstumas - 6 metrai, oru
išspaudžia Tx/Rx (tipo dupleksu) ~200 mbps.

Iš ISP gaunu ~20mbps, tai nelabai aktualu LAN/WAN pralaidumas.